Confluències en art i educació

Submitted 4 anys 4 mesos ago by jejimenez.
ISBN:
978-84-15264-22-4
Editor:
Diputació de Tarragona
Any edició:
Nombre de pàgines:
Preu:
14.00€

Publicació resultant de les IX Jornada de pedagogia de l'art i museus, celebrades al Museu d'Art Modern de la Diputació de Tarragona l'abril de 2012.

Índex:

Presentació

Introducció (Albert Macaya, professor d'art i educació - Universitat Rovira i Virgili)

IX Jornada de pedagogia de l'art i museus (Servei pedagògic del Museu d'Art Modern)

La visibilitat dels mestres en les visites escolars a museus (Ricard Huerta - Universitat de València)

Arts visuals, mestres, museus. Recorreguts possibles en un territori canviant (Albert Macaya)

Qui va planejar ser educadora de museus de gran?: Desafiaments d'una carrera professional en construcció (Eneritz López Martínez)

Escola i museus: entre acords i desacords (Imanol Aguirre Arriaga - Universidad Pública de Navarra)

Servei Educatiu del Museu Picasso: valoració de quatre anys de trajectòria (Servei Educatiu del Museu Picasso)

Traduccions al castellà