El president de la Diputació assisteix a l'acte commemoratiu del centenari de la Mancomunitat de Catalunya i a la presentació del catàleg de l'exposició dedicat a la sardana

El proper dijous, 8 de maig, el president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, assistirà a l'acte commemoratiu del centenari de la Mancomunitat de Catalunya a la Biblioteca Pública Terra Baixa del Vendrell. En l'acte s'inaugurarà l'exposició i es projectarà l'audiovisual La Biblioteca Popular del Vendrell (1920-2005).

Seguidament, el president es traslladarà a l'Auditori de l'Escola Municipal de Música Pau Casals on tindrà lloc, a les 19.30 h, la presentació del catàleg de l'exposició La sardana al Vendrell: dels orígens a la difusió internacional d'un símbol. 65è aniversari dels Dansaires del Penedès. La presentació anirà a càrrec de Jaume Figueres, secretari de l'Associació Sardanista de Calafell.

Dia i hora:
Dijous, 8 Maig, 2014 - 16:30