Inauguració oficial de l'Expoebre - 70a Fira de les Terres de l'Ebre

El vicepresident de representació territorial a les Terres de l'Ebre, Pere Panisello, acompanyat del diputat Àlvaro Gisbert i el diputat Joan Josep Malràs, estarà present a l'acte d'inauguració oficial de la 70a edició de l'Expoebre- Fira de les Terres de l'Ebre, que tindrà lloc el proper dijous, 1 d'abril a les 18.00 h.

La inauguració oficial anirà a càrrec del secretari d’Universitats i Recerca del Departament d’Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, Antoni Castellà.

L'Expoebre acollirà enguany la 9a edició del saló Ebreambient que tindrà com a protagonista la Biomassa. A més, la fira compta, entre d'altres, amb la Fira de l’automòbil, l’Espai turisme, la Fira d’artesania o el Racó de l’Emprenedor.

La Diputació de Tarragona participa, com cada any, amb un estand propi on es mostraran les actuacions de la corporació al territori.

L'entrada a Expoebre és gratuïta.

Dia i hora:
Dijous, 1 Maig, 2014 - 16:00