Lectura del manifest institucional del Dia internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones

El 25 de novembre, es celebra el Dia internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones, que fou declarat el juliol de 1981.

L’Institut Català de les Dones junt amb les quatre diputacions catalanes, l’Associació Catalana de Municipis (ACM) i la Federació de Municipis de Catalunya (FMC) han consensuat, un any més, el manifest institucional que enguany ha escrit la periodista, Mònica Planas.

La lectura del manifest institucional anirà a càrrec de la diputada Maria José Beltran aquest divendres, 24 de novembre, en el decurs del ple ordinari de la Diputació de Tarragona.

D'aquesta manera, la nostra institució reafirma el seu suport i compromís envers aquesta qüestió, i expressa la màxima repulsa a la violència de gènere.

Consulteu el manifest en el document relacionat.

Dia i hora:
Divendres, 24 Novembre, 2017 - 11:00