Les 4 diputacions catalanes i l'AOC signen un conveni per unificar la gestió del Padró Municipal d'Habitants

El dilluns, 23 de març, les 4 diputacions catalanes i el Consorci Administració Oberta de Catalunya (AOC) signaran un 'Conveni de col·laboració per a la definició, implantació i posada en marxa d'un sistema informàtic per gestionar el padró municipal d'habitants'.

El conveni el signaran la vicepresidenta del Govern de la Generalitat de Catalunya i presidenta del Consorci Administració Oberta de Catalunya, Joana Ortega, el president de la Diputació de Barcelona, Salvador Esteve, el president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, el president de la Diputació de Girona, Joan Giraut, i el president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé.

Dia i hora:
Dilluns, 23 Març, 2015 - 15:45