Lliurament del 18è Premi de narrativa curta per Internet Tinet

Acte de lliurament del 18è Premi de narrativa curta per Internet Tinet

El proper dissabte, 9 de maig, tindrà lloc el lliurament del 18è Premi de narrativa curta per Internet Tinet, dins la Cerimònia de Lliurament dels Premis Literaris Ciutat de Tarragona 2014-2015

Aquests premis literaris, en homenatge a l'escriptora Montserrat Abelló, també inclouen el premi de novel·la Pin i Soler  i el de traducció Vidal Alcover.

El Premi TINET de narrativa curta ha registrat un notable augment pel que fa a la participació en aquesta divuitena edició, 305 treballs optaven al guardó davant dels 260 presentats el 2014.

El Premi compta amb el patrocini de la Diputació de Tarragona i està dotat amb 1.000 euros i una reproducció de la Musa de bronze de Tarragona. L’obra guanyadora i una selecció dels millors relats seran editats per Cossetània Edicions.

A l'acte assistirà el vicepresident primer de la Diputació de Tarragona, Albert Vallvé.

Dia i hora:
Dissabte, 9 Maig, 2015 - 19:00