Presentació del projecte “Reempresa” al Consell Comarcal de la Terra Alta

La Diputació de Tarragona ha impulsat la implantació de la Reempresa a la demarcació de Tarragona. L’objectiu d’aquest projecte, en col·laboració amb el Centre Reempresa de Catalunya, és l’establiment de punts d’atenció a les comarques de la demarcació.

El 19 de febrer, el Consell Comarcal de la Terra Alta presenta el punt Reempresa des del qual es facilitaran serveis d’intermediació i acompanyament a les persones cedents i a les reemprenedores. El diputat delegat de Recursos Humans, Ocupació i Promoció Econòmica, Joan Josep Malràs, assistirà a l’acte en representació de la corporació.

Es tracta de la creació d’un mercat virtual que posi en contacte tots aquells agents titulars d’una activitat empresarial que no volen continuar (les persones cedents) amb tots aquells agents que prefereixen donar continuïtat a una activitat empresarial existent (les persones reemprenedores).

Dia i hora:
Dijous, 19 Febrer, 2015 - 10:00