Creixell es dota d'un enllumenat públic més eficient gràcies al suport de la Diputació de Tarragona

Josep Poblet visita aquest municipi i també la Pobla de Montornès i Renau, on s'ha reunit amb els seus alcaldes per atendre necessitats de la població

03/02/2017
Diputació
Creixell
Comunicació
El president de la Diputació va visitar la Casa de Cultura i l'església parroquial del Creixell

En una nova visita pels municipis de les comarques del Camp de Tarragona o de les Terres de l'Ebre, el president de la Diputació, Josep Poblet, ha copsat les inquietuds de diferents ajuntaments i s'ha reunit amb els respectius alcaldes per tractar sobre diferents millores a dur-hi a terme. En aquesta ocasió, Poblet s'ha desplaçat a Creixell, la Pobla de Montornès i Renau.

En el primer d'aquests municipis ha signat un conveni que regula l'aportació de 50.000 € per part de la Diputació per a actuacions de millora de l’enllumenat exterior la plaça del Mirador i altres carrers de Creixell Mar; a les avingudes de Juli Cèsar i de Nostra Senyora de Montserrat, i als carrers de la Via Àpia, de Nostra Senyora dels Àngels i de la Via Cristina. Els canvis en l'enllumenat públic permetran un major estalvi i una millora quant a eficiència energètica. L'acord l'ha signat amb l'alcalde de Creixell, Jordi Llopart. Tot seguit, han visitat la Casa de Cultura i l'església parroquial, acompanyats d'altres membres de la Corporació municipal. El campanar d'aquest temple és obra de l'arquitecte Josep M. Jujol, i ha comptat amb un ajut de la Diputació per a la seva restauració.

La visita ha continuat a la Pobla de Montornès. Acompanyat de l'alcalde, Josep M. Santamaria, i de regidors municipals, ha visitat el pavelló d'esports, un equipament que també es va finançar amb ajut de la Diputació. L'Ajuntament ha informat Poblet del projecte per condicionar un antic tram ferroviari de la línia Reus-Roda com a via verda.

Finalment, a Renau s'ha reunit amb l'alcaldessa, Rosa Maria Parés, i regidors del Consistori, amb els quals ha visitat l'ermita del Loreto, rehabilitada amb ajut de la Diputació de Tarragona.

Etiqueta:
visites
Galeria d'imatges
  • El president de la Diputació va visitar la Casa de Cultura del Creixell
  • Durant la visita al Creixell, el president de la Diputació i l'alcalde d'aquest municipi van signar un conveni per l'enllumenat públic
  • El president també va visitar la Pobla de Montornès
  • Josep Poblet es va entrevistar amb l'alcaldessa de Renau