Deltebre estrena pavelló municipal, cofinançat per la Diputació

La institució ha destinat 300.000 euros a la construcció del nou equipament polivalent

13/02/2016
Esport
Deltebre
Comunicació
Deltebre estrena pavelló municipal, cofinançat per la Diputació

El president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, ha inaugurat aquest divendres a Deltebre el nou pavelló polivalent Josep Luque, ho ha fet acompanyat de l'alcalde del municipi, Lluís Soler; de la representant territorial de l'Esport a les Terres de l'Ebre, Maria Cinta Espuny; del president del Consell Comarcal del Baix Ebre, Daniel Andreu i del tinent d'alcalde i regidor d'Esports de Deltebre, Kilian Franch.

El nou equipament municipal, de 600 metres quadrats, acollirà, a més d’actes socials i culturals, les activitats esportives de les escoles de Deltebre i de diferents associacions d’esport base. El pavelló ha comptat amb el finançament de la Diputació de Tarragona, que ha destinat 300.000 euros a la construcció de les noves instal•lacions. Durant l’acte d’inauguració, el president de la Diputació, Josep Poblet, s’ha referit a la importància i utilitat del nou equipament, que ha qualificat  com “un espai de trobada social, cultural, esportiva i educativa”.

El nom de Josep Luque li ve donat per un ciutadà molt apreciat a Deltebre, el qual va treballar per fomentar l'esport base al municipi. Amb aquest reconeixement Deltebre vol agrair-li la dedicació i esforços a favor d'aquesta causa.

Galeria d'imatges
  • Deltebre estrena pavelló municipal, cofinançat per la Diputació