El Col·legi d'Educació Especial Sant Rafael de la Diputació guanya el 89 Concurs de Pessebres de Tarragona

En la categoria de col·legis i instituts. Està fet amb ombres xineses i construït amb material reciclat

11/01/2018
Tarragona
Comunicació
Alumnes del CPEE Sant Rafel fent cagar el tió davant del pessebre d'ombres xineses

El Centre d'Educació Especial Sant Rafael de la Diputació a Tarragona ha guanyat el 1er premi i Diploma del 89è Concurs de Pessebres de Tarragona en la categoria de col·legis-instituts. El certamen l'organitza anualment l’Associació Pessebrista de Tarragona. L’acte de lliurament tindrà lloc el proper dissabte 27 de gener, a les 19.30 h, a l’Ajuntament de Tarragona.

Ja fa uns anys que el CPEE Sant Rafael participa en aquest concurs, on pren part tot l'alumnat del centre, des dels més petits als més grans. Aquest any, i com a proposta innovadora, han fet ús de materials procedents del reciclatge per elaborar un pessebre amb ombres xineses, on s'hi representen els diferents elements pessebrístics d’una manera imaginativa. La iniciativa s'emmarca en el projecte d’Escola Verda.

A través de la confecció del pessebre, es posen en pràctica conceptes i habilitats apresos durant el curs, es fomenta el treball en equip, i es potencia l’expressió de les emocions i el suport i la relació entre alumnes. Cal destacar el caràcter integrador i inclusiu d'aquesta activitat, ja que hi participa tot l'alumnat del centre en igualtat d’oportunitats amb altres col·legis i instituts de la ciutat.

Galeria d'imatges