El president de la Diputació de Tarragona inaugura els accessos a Torroja del Priorat

Les obres, amb un import de 154.180 euros, han millorat les condicions de confort i seguretat per als veïns

02/05/2016
Municipi
Torroja del Priorat
Comunicació
Josep Poblet, tallant la cinta inaugural

El president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, ha inaugurat aquest cap de setmana els accessos a Torroja del Priorat. La Diputació de Tarragona ha impulsat dos projectes de condicionament i millora del paviment que han permès millorar considerablement les condicions de seguretat i confort dels veïns i dels visitants d'aquest municipi del Priorat.

Acompanyat de l'alcaldessa del municipi, Montserrat Rosario, i el diputat i regidor de Marçà, Joan Francesc Piqué, Josep Poblet ha tallat la cinta inaugural. Les obres, amb un import total de 154.180 euros, s'han gestionat, d'una banda, des del Servei d'Assistència al Territori, a través del projecte de reparació del paviment de la carretera T-711, i d'altra banda, des del Servei d'Assistència al Municipi, a través d'un ajut inclòs al Pla d'Acció Municipal.

Durant la inauguració del nou accés a Torroja del Priorat, l'alcaldessa ha destacat la millora que han suposat les obres per al municipi. En aquest sentit, Josep Poblet ha recordat que la Diputació treballa per actualitzar les infraestructures existents als requeriments actuals i futurs, no només de seguretat viària, sinó també de funcionalitat i integració de l'entorn.

Millora de la xarxa viària al Priorat
Una part d'aquestes obres s'emmarquen en una campanya de millora de la xarxa viària a la comarca, que ja ha beneficiat nombrosos municipis: la Figuera, el Molar, Masroig, Pradell de la Teixeta, el Lloar. La Diputació ha invertit en les sis actuacions a la comarca un total de 664,062 €. Les carreteres que s'han millorat han estat la T-730, la T-734, la TV-3223 i la T-712.

Etiqueta:
Inauguracions
Galeria d'imatges
  • Els projectes han millorat les condicions del paviment
  • Un dels moments de la visita
  • Moment de la presentació