El president de la Diputació, Josep Poblet, visita Nulles i Vilabella

Per recórrer obres que ha finançat la Diputació i per conèixer de primera mà la realitat d'aquests municipis de l'Alt Camp

18/07/2016
Municipi
Comunicació
Durant els parlaments, al barri de Bellavista de Nulles

El president del a Diputació de Tarragona, Josep Poblet, s'ha desplaçat aquest cap de setmana a Nulles i Vilabella (Alt Camp), acompanyat del diputat Mateu Montserrat. La trobada amb les corporacions i entitats municipals ha servit per conèixer de prop les necessitats d'aquests pobles i per visitar les les millores que s'hi han fet en els darrers anys amb l'ajut de la Diputació.

A Nulles, el president ha visitat, juntament amb l'alcalde, Xavier Domingo, la pedania de Casafort i el barri de Bellavista, on la Diputació ha finançat el soterrament dels serveis dels carrers i l'arranjament de l'Ermita de Bellavista. A més, també s'ha desplaçat al Jaciment dels Rabassats del municipi, on ha rebut les explicacions del director de l'excavació. A Vilabella, el president ha visitat, de la mà de l'alcalde, Joan Maria Sanahuja, les instal·lacions esportives del municipi: la piscina, les pistes de pàdel i la pista esportiva. El recorregut per aquest poble també ha inclòs la Pinacoteca Mossen Ramon Comamala i el Museu del Camp.

Etiqueta:
Galeria d'imatges
  • A l'Ajuntamnet de Nulles, després de signar el llibre d'Honor
  • la visita al Jaciment iber de Nulles
  • Visita a la pedania de Casafort