Els conservatoris de la Diputació apropen la música a la ciutadania aquest Nadal amb concerts al carrer a Reus, Tarragona i Tortosa

Alumnes dels tres centres d'ensenyament musical participaran en nombroses actuacions programades aquest desembre i obertes al públic

13/12/2018
Tarragona
Comunicació
Imatge del concert de Nadal Percu&Brass Christmas de l'any passat a la Plaça Prim

Els tres Conservatoris de la Diputació de Tarragona han programat per aquest desembre  diversos concerts i audicions oberts a la ciutadania i que portaran la música als carrers de Reus, Tarragona i Tortosa. Les actuacions es duran a terme en els dies previs al Nadal i comptaran amb la participació dels alumnes dels tres centres d'ensenyament musical.

A REUS:

18 de desembre

18.30 hores. Concert de Nadal Percu&Brass Christmas amb alumnes de les aules de vent metall i percussió de l'Escola i Conservatori de Música a Reus i en col·laboració amb la campanya de Nadal de Reus a la Plaça Prim.

21 de desembre

20.15 hores. Els cors de grau professional de l'Escola i Conservatori de Música de la Diputació a Reus oferiran un concert a l'Església de Crist Rei a Reus.

Campanya de Nadal de la Unió de Botiguers de Reus

Diversos grups de cambra del Conservatori de Música de la Diputació a Reus actuaran pels carrers de la ciutat aquest desembre durant les Festes de Nadal per col·laborar amb la campanya de la Unió de Botiguers.

L'orquestra de Grau Professional del Conservatori de Música de la Diputació a Reus i els cors de l'Institut d'Educació Secundaria Salvador Vilaseca i de l'Escola Teresa Miquel també oferiran un concert de Nadales el 19 de desembre a les 18 hores a l'Auditori Higini Anglès.

A TARRAGONA:

15 de desembre

11.30 hores. Actuació del Grup de Saxos del Conservatori de Música de la Diputació a Tarragona a la Plaça dels Sedassos de Tarragona. Un concert ofert en col·laboració amb la Via T.

17 de desembre

18.00 hores. Actuació del cor AA3er i Veus Blanques del Cosnervatori de la Diputació a Tarragona a la plaça Verdaguer de Tarragona. Un concert ofert en col·laboració amb la Via T.

20 de desembre

19.30 hores. Actuació del Grup de Metalls i el Grup de Percussió del Conservatori de Música de la Diputació a Tarragona a la plaça Corsini. Un concert ofert en col·laboració amb la Via T.

A banda de les actuacions programades al carrer, alumnes del Conservatori de Música de la Diputació a Tarragona oferiran concerts de Nadal oberts al públic a l'Auditori Diputació. El primer serà el 12 de desembre a les 18.30 hores a càrrec de la Banda de Nivell Elemental, el Grup de Vent Metall i el Grup de Percussió. El segon concert serà el 21 de desembre a les 18.00 hores i anirà a càrrec del conjunt de Guitarres de l'Escola i de Grau Professional. Per ambdós concerts cal recollir les invitacions una hora abans a l'entrada de l'Auditori, ja què l'aforament de la sala és limitat.

A TORTOSA:

14 de desembre

18.15 hores. Concert de nadales a càrrec d’alumnes de bàsic 1 i grups de cambra de Grau Professional a la plaça de la Cinta, amb motiu de la Fira de Nadal organitzada per l’Ajuntament de Tortosa.

18 de desembre

20.00 hores. Concert de Nadal de l'Orquestra de Grau Professional del Conservatori de Música de la Diputació a Tortosa a l'Església dels Dolors.

22 de desembre

17.00 hores. Alumnes dels conservatoris de la Diputació de Tarragona participaran al concert de la TubaNadal que enguany tindrà lloc a Tortosa, a la plaça de l’Ajuntament.

A més, el 18 de desembre, a les 18.00 hores, alumnes del Conservatori de Música de la Diputació a Tortosa de Flauta travessera i conjunt de guitarres oferiran un concert de Nadal al Palau Olivé de Botellers, a la Sala Gerard Vergés.

Etiqueta:
Conservatoris