Josep Poblet clou, a Montbrió del Camp, la 17ª Jornada de estudio para empresarios

Organitzada per la Asociación Empresa y Humanidades

31/10/2014
Montbrió del Camp
Premsa

El president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, va cloure dijous a Montbrió del Camp la 17ª Jornada de estudio para empresarios, organitzada per la Asociación Empresa y Humanidades. Una trobada que sota el títol "Invertir en humanidad", tenia com a objectiu reflexionar sobre l'oportunitat d'invertir en negocis rendibles i, alhora, d'alt valor social. La sessió va aprofundir en el concepte de responsabilitat social corporativa, i va servir per examinar el paper dels inversors i les empreses en el desenvolupament de la societat i la creació de riquesa.

Durant la cloenda de la jornada el president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, es va referir a la necessitat que empreses i organitzacions "siguem socialment responsables, conscients de l'impacte que les nostres activitats i decisions tenen en l'entorn". En aquest sentit, va parlar del compromís de govern de la Diputació de Tarragona i del seu pla estratègic, "inspirat en la gestió empresarial". Municipis i territori sostenibles; persones, formació i cultura; coneixement i model socioeconòmic, i gestió interna excel·lent, són les quatre línies principals d'aquest pla, enfocat a fer de la Diputació "un agent efectiu de transformació de la realitat i de generació de noves oportunitats per als municipis del Camp de Tarragona i de les Terres de l'Ebre.

Tal com va recordar Poblet, la Diputació de Tarragona és, actualment, la primera institució pública catalana pel que fa al nivell d'excel·lència, i la segona de l'Estat espanyol. Així mateix, va assegurar, "ens trobem en posicions punteres pel que fa a la transparència", "fets que, sens dubte, demostren el nostre compromís amb la ciutadania".
La 17ª Jornada de estudio para empresarios va comptar amb la participació del president de l'Associació organitzadora, José Luis de Prada Junquera; del director de l'Associació organitzadora, Víctor Mani; del canceller de la sobirana ordre de Malta a Espanya i membre del consell d'Administració de CaixaBank, Antonio Sáinz de Vicuña, i l'arquitecte, empresari, promotor i membre d'honor d l'Associació Empresa y Humanidades, Fernando Soria.

Galeria d'imatges