La Costa Daurada es promociona durant tot el mes d’abril a Madrid en el marc del conveni Corner

L’oferta turística de la destinació es difon i comercialitza de la mà de l’agència Logitravel a un dels cinemes més grans d’Europa, per on passen dos milions de persones cada any

08/04/2019
Turisme
Madrid
Comunicació
Presència de la marca Costa Daurada al complex de cinema i oci de Madrid
Presència de la marca Costa Daurada al complex de cinema i oci de Madrid

La imatge de la Costa Daurada i la seva oferta turística està durant tot aquest mes present a Madrid, a través d’una acció de promoció i difusió que es realitza en el marc del conveni Corner 2019, liderat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i amb la participació d’ens públics i privats del sector turístic de la Costa Daurada. Des del passat dijous, dia 4 d’abril, un dels complexos de cinema i lleure més grans d’Europa, Kinépolis Madrid, Ciudad de la imagen, rep als visitants amb la imatge de la Costa Daurada a pantalles i suports publicitaris. Alhora, l’agència de viatges Logitravel destina a la Costa Daurada, en exclusiva, 300 metres quadrats de l’espai que ocupa en aquest recinte i en comercialitza les seves destinacions. L’objectiu és donar a conèixer l’oferta turística i incrementar el nombre de visitants de la capital de l’Estat a la Costa Daurada incidint, especialment, en el turisme familiar.

Es tracta de l’acció de difusió i promoció de la Costa Daurada més destacada prevista al Conveni Corner del Patronat de Turisme de la Diputació en l’àmbit estatal, amb presència de les següents destinacions: Altafulla, Calafell, Cambrils, Creixell, Cunit, l’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors, Mont-roig del Camp - Miami Platja, Reus, Roda de Berà, Salou, Tarragona, Torredembarra, El Vendrell i Vila-seca, la Pineda Platja, a més de PortAVenturaWorld i Aquopolis.

Tots els participants compten amb un taulell de comercialització i assessorament per als potencials visitants, amb la imatge de la seva destinació i un espot promocional que es projecta a una pantalla de televisió.  En el cas de Tarragona, la destinació també està present a l’espai de comercialització de viatges de creuer. Es calcula que durant el mes d’abril passaran pel complex Kinépolis Madrid, Ciudad de la imagen, uns 300.000 espectadors, que rebran l’impacte d’aquesta iniciativa. El complex compta amb 25 sales de cinema i 9.500 butaques.

Vídeo promocional de la Costa Daurada abans de totes les sessions de cinema

Coincidint amb l’inici d’aquesta acció, el passat dia 4 d’abril, la Costa Daurada va ser protagonista de la sessió de preestrena de la pel·lícula Shazam! que va comptar amb la presència de 400 persones convidades. Abans del passi, el president del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Martí Carnicer, va convidar els assistents a visitar la Costa Daurada i el públic va poder veure el vídeo promocional de la destinació, de quatre minuts de durada. Des d’aleshores i durant tota aquesta setmana, el vídeo es pot veure a l’inici de cada sessió de cinema, a totes les sales del complex.

Diferents grups d’animació i tallers pels més petits han acompanyat, també, durant tot el cap de setmana la tasca d’assessorament i comercialització de viatges cap als diferents municipis i recursos turístics que són presents a Madrid promocionant la Costa Daurada.

Logitravel Store és la botiga física de l’agència de viatges online Logitravel.com que fa poc més d’un any la companyia va obrir al complex de cinema i lleure madrileny amb uns resultats rècord. Durant el seu primer exercici va facturar 16 milions d’euros.

Etiqueta: 
Turisme
Galeria d'imatges
  • Imatge de l'espai de l'agència Logitravel dedicat a la Costa Daurada
  • Una de les sales de cinema amb la imatge de Costa Daurada