La Costa Daurada estrena campanya de televisió als mercats català i basc

Sota l'eslògan "Som el que som", aquesta marca turística gestionada pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, s'adreça al públic familiar

20/06/2016
Turisme
Tarragona
Comunicació
L'eslògan de la campanya és "Som el que som"
L'eslògan de la campanya és "Som el que som"

La Costa Daurada estrena campanya de televisió, sota l'eslògan "Som el que som". El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona ha planificat una campanya publicitària de televisió a Catalunya i al País Basc a partir del 20 de juny. L'emissió d'espots i d'accions especials centren la campanya en televisió de la marca turística Costa Daurada que s'estrena aquest dilluns, 20 de juny, i que s'allargarà fins a principis de juliol.

En concret, la planificació inclou cadenes de televisió autonòmiques del mercats català i basc, mercats de proximitat i d'especial interès per a la destinació. La peça principal de la campanya és l'espot de 20 segons, que combina imatges de platja, amb el públic familiar com a protagonista, amb d'altres elements de la destinació Costa Daurada, com el patrimoni romà, PortAventura World i el paisatge d'interior del Priorat. A més, s'han planificat altres accions especials en format audiovisual per a incrementar el record de la campanya.

El muntatge ha estat realitzat amb les imatges que formen part del vídeo promocional de la Costa Daurada, estrenat el mes de febrer de l'any passat. Aquestes imatges també van acompanyades de l'adaptació de la cançó Green Grass de la Joana Serrat, usada ja en el vídeo original.

Som el que som. Espot 20"
Etiqueta: 
Turisme
Galeria d'imatges