La Costa Daurada intensifica la seva promoció a Logronyo

Vuit periodistes procedents de la Rioja han visitat el nostre territori de la mà del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona

26/06/2015
Turisme
Premsa
Un dels moments de la visita

Un total de vuit periodistes procedents de Logronyo han visitat la Costa Daurada, seguint un programa de visites elaborat des del Patronat de Turisme de la Diputació, amb la col·laboració dels patronats i oficines de Turisme de Calafell, Cambrils, L’Hospitalet de l’Infant, Mont-roig del Camp. Miami Platja, Salou, Torredembarra, El Vendrell i Vila-seca. La Pineda Platja, a més de PortAventura. Durant la seva estada han conegut de primera mà l’oferta turística dels municipis col·laboradors de la Costa Daurada i de PortAventura, per tal d’elaborar-ne continguts pels mitjans amb els quals col·laboren, com Cadena SER, Diario La Rioja o Rioja2.com.

Amb aquest viatge de premsa es tanquen les accions que des del Patronat de Turisme de la Diputació s’han dut a terme a Logronyo i la Rioja aquest mes de juny, dins una campanya de comunicació que ha tingut com a objectiu aprofundir en el coneixement de la marca Costa Daurada en aquest mercat, associat a la idea de proximitat i relació històrica entre els dos territoris. Per realitzar aquesta campanya, el Patronat ha comptat amb el suport dels municipis que han col·laborat també en el viatge de premsa.

Des del 15 de juny diversos mitjans de comunicació de La Rioja han dedicat continguts editorials i espais publicitaris a la Costa Daurada, com els diaris La Rioja o Noticias de La Rioja, les emissores de ràdio Cadena SER, Onda Cero i Cadena Cope, a més del suports digitals www.larioja.com, www.elbalcondemateo.es i l’edició digital de la Guia Go!. A més, un circuit de publicitat exterior en parades d’autobús també ha tingut la Costa Daurada com a protagonista.

Galeria d'imatges
  • Un dels moments de la visita