La Diputació de Tarragona impulsa el cobriment de la pista esportiva de l'escola Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys

Aquesta millora ha estat cofinançada per la Diputació a través del Pla d'Acció Municipal

14/06/2018
Municipi
Sant Jaume dels Domenys
Comunicació
Moment de la inauguració de la coberta de l'escola Els Quatre Vents.

L'escola Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys ha inaugurat aquest dijous 14 de juny la coberta de la seva pista esportiva exterior. La millora ha estat cofinançada pel Pla d'Acció Municipal (PAM 2017) de la Diputació de Tarragona. L'alcalde de Sant Jaume dels Domenys, Magí Pallarès; el president de la Diputació, Josep Poblet; els diputats de la Diputació Imma Costa i Carles Ribé; l'inspector d'Educació del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, Carles Jardí, i la directora de l'escola, Anna Vidal, han assistit avui a la inauguració de les millores realitzades en aquest equipament.

Els alumnes de l’escola han celebrat la millora obsequiant als assistents a la inauguració amb una actuació musical al pati del centre. Les autoritats han descobert una placa commemorativa i han visitat les instal·lacions de l’escola acompanyats de la seva directora i membres de l’equip directiu.

La coberta de la pista esportiva exterior ja existent de l’escola Els Quatre Vents amb una coberta metàl·lica lleugera permetrà protegir-la i que es pugui usar en cas de pluja. Les dimensions totals de la coberta són de 34,5 metres d’amplada i 44 metres de longitud, i el seu projecte ha contemplat l’acompliment de la normativa vigent, amb l’objectiu d’aconseguir un espai amb uns nivells de qualitat i acabats correctes.

Etiqueta:
PAM
Galeria d'imatges
  • Moment de la inauguració de la coberta de l'escola Els Quatre Vents.