La Diputació de Tarragona millora diversos camins municipals a Passanant i Belltall

Les obres s'han dut a terme amb un ajut de 41.074 euros corresponents al Pla d'Acció Municipal

14/11/2017
Xarxa Viària
Passanant i Belltall
Comunicació
Les obres s'han dut a terme amb ajuts del Pla d'Acció Municipal

La Diputació de Tarragona ha finalitzat, al municipi de Passanant i Belltall, la renovació del paviment dels camins d'accés al nucli de Glorieta i al nucli de la Sala de Comalats. Les actuacions que s'han dut a terme per tal de renovar la pavimentació han consistit en la demolició del paviment anterior i la consolidació de la nova superfície amb un doble tractament superficial.

D'altra banda, al llarg dels dos camins, s'ha col•locat una cuneta transitable de formigó amb els encreuaments per desguassar-la. Finalment, s'ha instal•lat la corresponent senyalització vertical i horitzontal i s'han construït dues lloses de formigó per tal d'allotjar els contenidors de brossa dels dos nuclis de població. Les obres s'han dut a terme amb un ajut de 41.074,62 euros corresponents al Pla d'Acció Municipal de la Diputació.

Etiqueta:
PAM