La Diputació dóna impuls a l'organització dels Jocs Mediterranis Tarragona 2017

Signat el conveni que regula l’aportació econòmica de la institució supramunicipal per fer possible aquest esdeveniment

03/05/2013
La Diputació dóna impuls a l'organització dels Jocs Mediterranis Tarragona 2017

La Diputació de Tarragona referma el seu suport als XVIII Jocs Mediterranis Tarragona 2017 donant un impuls a l’organització d’aquest esdeveniment. En aquest sentit, avui al matí s’ha signat al Palau de la Diputació el conveni que regula l’aportació econòmica de 150.000 euros per part d’aquesta institució fins el 2014. El president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, i l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, han subscrit l’acord, que permet finançar més del 73% del pressupost per a les activitats de preparació i organització dels Jocs.

Amb aquesta aportació econòmica, la Diputació posa de manifest un cop més la voluntat de participar en aquest projecte esportiu i social i, per tant, de contribuir a que els Jocs Mediterranis de l’any 2017 a la ciutat de Tarragona i a les seves subseus tinguin un gran èxit, en benefici de la ciutat i de tota la demarcació. El president de la Diputació ha fet èmfasi també en la col·laboració de la Diputació en altres aspectes dels jocs, com és l’ús de la Tarraco Arena Plaça, propietat de la institució supramunicipal.

Per a Josep Poblet, la celebració dels Jocs Mediterranis a Tarragona suposarà “un revulsiu econòmic, sociolaboral, cultural, esportiu i promocional per al Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre, la qual cosa afavorirà que siguem un referent de capacitat organitzativa i modernitat a la conca del Mediterrani”. Els jocs “són un projecte territorial”, ha recalcat.

De la seva part, l’alcalde de Tarragona ha agraït el suport de la Diputació, de la qual ha dit que “forma part de l’ADN dels Jocs”. Josep Fèlix Ballesteros també ha posat de manifest el treball conjunt entre les dues institucions des de l’inici del projecte. Pel que fa a la Tàrraco Arena Plaça, que acollirà diverses modalitats esportives dels Jocs Mediterranis, ha assenyalat que es tracta d’una instal·lació “de primeríssim nivell”.

CONVENI JJMM 2017
Galeria d'imatges