La Diputació dóna suport als municipis de l'Ebre en la promoció de les festes tradicionals de l'arròs

Del 7 al 21 de juny es faran demostracions del cultiu tradicional de l'arròs a l'Ampolla, Deltebre, Sant Jaume d'Enveja, Amposta i els Muntells

01/06/2015
Turisme
Premsa

Els municipis de l'Ampolla, Deltebre, Sant Jaume d'Enveja, Amposta i els Muntells celebren aquest mes de juny les festes tradicionals de l'arròs. Cultura, gastronomia i tradició es fusionen en aquesta celebració dedicada al cultiu tradicional de l'arròs al delta de l'Ebre.

Amb l'objectiu de difondre la cultura i la gastronomia ebrenques arreu,  la Diputació de Tarragona, a través de la marca turística Terres de l'Ebre, dóna suport a aquests municipis en la promoció de les festes tradicionals de l'arròs. La promoció es duu a terme a través del microsite www.terresdelebre.travel/festesarros, on s'inclouen de manera detallada els programes d'actes i altres informacions d'interès.

Les activitats al voltant de la plantada de l'arròs se celebraran a Amposta (7 de juny), a Sant Jaume d'Enveja, els Muntells i l'Ampolla (14 de juny), i a Deltebre (21 de juny). En paral·lel, es duran a terme els Jornades Gastronòmiques de l'Arròs a Amposta (de l'1 al 30 de juny).

Les festes tradicionals de l'arròs tenen com a objectiu la promoció de la gastronomia i dels recursos turístics ebrencs, a banda d'exhibicions de la plantada tradicional de l'arròs, el programa de les festes també inclou degustacions, música tradicional i jocs populars, activitats que serveixen per donar a conèixer les tradicions i costums del delta.

A banda de l'actualització de la site www.terresdelebre.travel/festesarros, creada l'any passat, s'han dissenyat fullets amb informació de les festes per distribuir-los a les oficines de turisme i establiments turístics de les Terres de l'Ebre, la Costa Daurada i el nord de Castelló. També es durà terme una campanya de publicitat en ràdio i una campanya de Google Adwords als mercats emissors propers de l'estat. Finalment, les festes també es difondran a les xarxes socials de la marca Terres de l'Ebre i dels respectius municipis.

La promoció conjunta dels actes programats a les diferents poblacions representa una aliança estratègica molt beneficiosa per als agents turístics, que uneixen esforços per donar a conèixer la cultura i la gastronomia de les Terres de l'Ebre.

Etiqueta:
Turisme