La Diputació dóna suport a la Setmana Europea de la Custòdia del Territori

La iniciativa donarà a conèixer a la ciutadania la filosofia de conservació i gestió sostenible dels valors naturals, paisatgístics i culturals.

24/07/2012

La Diputació de Tarragona, a través de la Unitat de Medi Ambient, Salut Pública i Territori del Servei d’Assistència Municipal, dóna suport a la 4a Setmana Europea de la Custòdia del Territori, que se celebrarà entre el 28 de setembre i el 7 d’octubre d’enguany. Aquest esdeveniment té com a objectiu donar a conèixer a la ciutadania la filosofia de conservació i gestió sostenible del territori, pel que fa a la corresponsabilitat de propietaris, administracions públiques i usuaris en la protecció i conservació de la terra i dels seus valors naturals, culturals i paisatgístics.

La Diputació de Tarragona dóna suport a l’organització d’actes relacionats amb la biodiversitat i la conservació del patrimoni natural, cultural i paisatgístic, i a la difusió entre els municipis i institucions vinculades al territori.

Galeria d'imatges