La Diputació promou els atractius turístics de les Terres de l'Ebre a la premsa alemanya

24/09/2013
Premsa

Un grup de periodistes alemanys ha visitat les Terres de l’Ebre per descobrir de primera mà els principals atractius turístics d’aquest territori. El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona a les Terres de l’Ebre ha coordinat l’acció, amb la col·laboració del Centre de Promoció Turística de l’Agència Catalana de Turisme a Alemanya. Els periodistes pertanyen als mitjans Badisches Tagblatt, Passauer Neue Presse, Basler Zeitung, Fuldaer Zeitung, Queer Travel, Darmstädter Echo, General Anzeiger Bonn, Rehin-Neckar Zeitung, Die Presse, Nürnberger Nachrichten Feuilleton, Ruhr Nachrichten, Ruhr Nachrichten i Westfälische Nachrichten.

Durant la seva estada, han visitat Sant Carles de la Ràpita i les seves muscleres, el Delta de l’Ebre, el centre històric d’Horta de Sant Joan i el Centre Picasso, i han recorregut un tram de la Via Verda. La visita ha continuat per la ciutat de Tortosa, on han visitat la catedral, els reials col·legis i altres atractius del municipi.

El viatge de premsa ha comptat amb la col·laboració de diferents ens privats de la zona, de l’Oficina de Turisme de Tortosa, de l’Oficina de turisme de Sant Carles de la Ràpita i del Parc Natural del Delta de l’Ebre.
Aquesta acció s’emmarca en les accions de promoció que des del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona es duen a terme al mercat alemany, un dels principals mercats emissors no estatals a les Terres de l’Ebre.

Galeria d'imatges