La Diputació referma el seu suport als municipis de la Terra Alta

Municipi
Corbera d'Ebre
Comunicació
Visita al centre cultural de Batea

El president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, s'ha desplaçat aquest dimarts fins a la Terra Alta per copsar de prop les necessitats i inquietuds de la comarca, tal com du a terme habitualment arreu de les Terres de l'Ebre i el Camp de Tarragona. Poblet ha visitat Corbera d'Ebre, Arnes, Horta de Sant Joan, municipis on s'ha reunit amb els respectius alcaldes i altres representants locals.

Poblet ha iniciat la jornada a Corbera d'Ebre, on la Diputació ha col·laborat, a través del Pla d'Acció Municipal (PAM) en les millores al Centre de Dia i en l'enrajolat de l'Església Vella. Tot seguit s'ha desplaçat a Arnes i Horta de Sant Joan, municipi aquest darrer on ha visitat les Escoles Velles i el Centre de Dia. I a Batea, ha visitat el centre cultural i recreatiu la Germandat, on la Diputació ha col·laborat en la realització de diverses obres.

Durant la visita la Terra Alta, Poblet ha recordat l'esforç de la Diputació per donar suport als municipis del territori, especialment als més petits, per tal que aquests puguin seguir garantint la qualitat del servei que ofereixen a la ciutadania.

Etiqueta:
Municipis