La nova campanya promocional de la Costa Daurada destaca la varietat i qualitat de l'oferta per a les famílies amb nens

El president del Patronat de Turisme de la Diputació, Albert Batet, presenta els detalls de la campanya, que fa al·lusió als àmbits de litoral, natura, gastronomia i patrimoni.

30/05/2012
La nova campanya promocional de la Costa Daurada destaca la varietat i qualitat de l'oferta per a les famílies amb nens
La nova campanya promocional de la Costa Daurada destaca la varietat i qualitat de l'oferta per a les famílies amb nens

La nova campanya de promoció de la marca Costa Daurada del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona (Costa Daurada, on neixen els seus somnis) destaca els múltiples atractius que aquest territori ofereix a les famílies amb nens. La institució ha presentat, aquest migdia, els detalls de l’acció promocional, que es difondrà des d’ara fins als propers dos anys als mercats català, estatal i internacional. Els mitjans amb què es vehicularà el missatge seran la publicitat exterior, els anuncis en premsa i per Internet, els estands en fires i les campanyes conjuntes amb diferents operadors turístics.

La campanya destaca els recursos més familiars de quatre àmbits ben diferenciats: litoral, natura-interior, gastronomia i patrimoni, amb al·lusions a les platges, a PortAventura, a la cuina, a les activitats de lleure i esportives, o a les festes i recreacions de caire històric. Les imatges dels anuncis tenen com a protagonistes els nens i els seus somnis i imaginació, i s’han realitzat al monestir de Poblet, a la platja de Torredembarra, a Siurana i a una cuina, la de Mariona Quadrada. Els quatre anuncis inclouen la icona Kids Friendly, que reflecteix el caire familiar de la destinació vacacional.

La presentació pública de la nova iniciativa promocional s’ha dut a terme al Palau de la Diputació, en un acte amb la participació del president del Patronat de Turisme de la institució, Albert Batet, i del gerent del mateix ens, Octavi Bono. Batet ha destacat l’atractiu de la Costa Daurada per al turisme familiar: “La campanya difon la imatge de la Costa Daurada com a destinació idònia per al turisme en família, no exclusivament com a escenari estàtic o de postal, si no com a escenari per a ser viscut. I és a través de la mirada que en fan els nens que volem captivar al públic familiar”. La iniciativa de promoció reforça l’associació de la marca Costa Daurada amb aquest públic, que representa el 43% del turisme que arriba a la Costa Daurada, tal com ha destacat Octavi Bono

DESTINACIO FAMILIAR
Galeria d'imatges