La presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, participa a la presentació del programa del 4rt trimestre del 2020 del Teatre Fortuny de Reus

23/09/2020
Reus
Comunicació
presentació de la programació del 4rt trimestre del Teatre Fortuny

La presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, ha participat aquest dimecres al matí a la presentació del programa del 4rt trimestre del 2020 del Teatre Fortuny de Reus. Ho ha fet acompanyada de l'alcalde de la ciutat, Carles Pellicer, el regidor de Cultura, política lingüística i educació de l'ajuntament de Reus, Daniel Recasens i el gerent del Consorci del Teatre Fortuny, Josep Margalef.

La Diputació de Tarragona col·labora any rere any a mantenir viva la programació d'aquest emblemàtic teatre reusenc de prop de 140 anys d'història. La presidenta, Nomeí Llauradó, ha destacat la importància de la cultura com a motor econòmic del territori, un dels sectors que més està patint la pandèmia i amb actes com el d'avui es fa palesa que de a poc a poc anem superant-la a través de mesures preventives per garantir el gaudi segur dels espectacles i de la resta de l'activitat cultural.

El programa per aquest últim trimestre de l'any portarà a l'escenari del Fortuny la música, la dansa, el teatre i l'escenografia matenint les mesures preventives de seguretat per la Covid-19 que marca la normativa vigent en cada moment.

Etiqueta:
CulturaCOVID-19