L'Escola d'Art de la Diputació a Tortosa engega el segon trimestre amb nous cursos

Ceràmica, dibuix, restauració de mobiliari, fotografia gastronòmica, música digital o l'internet de les coses formen part de l'oferta formativa per als propers mesos. La inscripció encara és oberta

09/01/2017
Tortosa
Comunicació
Fotografia gastronòmica és un dels cursos que ofereix l'escola

L'Escola d'Art de la Diputació a Tortosa torna aquesta setmana a la seva activitat i ho fa amb la vintena de cursos trimestrals i de curta durada sobre art, cultura i patrimoni que es realitzaran des d'avui i fins al mes d'abril. L'escola ofereix formació en ceràmica, conservació i restauració d'objectes etnològics, gravat i dibuix, murals ceràmics, fang i restauració de mobiliari i tapisseria, entre d'altres cursos. A més a més, aquest dimecres també s'inauguraran els dos primers cursos de curta durada que hi ha previstos per aquest trimestre: un sobre fotografia gastronòmica i l'altre sobre edició d'imatges i disseny gràfic.

L'oferta de l'Escola d'Art de Tortosa aquest trimestre inclou formació en les matèries i tècniques més clàssiques (ceràmica, dibuix, gravats o restauració de mobiliari), així com també alguns cursos més innovadors de curta durada, oberts a tots els públics i que s'ofereixen per primer cop a la demarcació. Aquest és el cas del curs sobre Internet de les coses, del de Música digital o el de disseny gràfic amb Indesign, Illustrator i Photoshop, que ha tingut una gran demanda i del que ja es preveu una nova edició per l'any vinent. El de Ceràmica en Paper previst pel proper mes de març és l'altre curs que més èxit d'inscripcions ha tingut.

Tot i l'inici del curs, la matrícula encara resta oberta per aquells cursos que disposen de places lliures. La formació va a càrrec de diferents professionals vinculats a les Terres de l'Ebre i el Camp de Tarragona i, per alguns dels cursos s'han ampliat els horaris amb l'objectiu de que puguin fer servei al màxim de públic possible, ja que van adreçats a artistes però també a estudiants i/o professionals d'altres àmbits que vulguin adquirir nous coneixements. El detall de tots els cursos, amb els horaris i els preus, es pot consultar a www.dipta.cat/eadtortosa.

Etiqueta:
Escola d'Art
Galeria d'imatges
  • Encara estan obertes les inscripcions als cursos