L'estadi municipal 'Juan Ríos' de Calafell, a punt per acollir les competicions de futbol dels Jocs Mediterranis Tarragona 2018

La Diputació ha cofinançat la reforma d'aquest equipament. S'hi ha augmentat la capacitat fins a gairebé 800 espectadors, s'han eliminat barreres arquitectòniques, s'han reformat els vestidors i s'ha substituït la gespa del camp

10/06/2018
Esport
Calafell
Comunicació
El diputat Joan Olivella, durant la seva intervenció

El camp de futbol municipal 'Juan Ríos' de Calafell és a punt per acollir les competicions d'aquest esport durant els Jocs Mediterranis Tarragona 2018. La reforma en aquest estadi ha permès augmentar-ne la capacitat fins gairebé 800 espectadors. Així mateix, s'han eliminat barreres arquitectòniques, s'han reformat els vestidors i s'ha substituït la gespa del camp per gespa artificial. La millora ha comptat amb el suport de la Diputació de Tarragona, que hi ha invertit 723.500 €. Centenars de persones utilitzen cada dia aquestes instal·lacions.

El diputat de Cultura de la Diputació de Tarragona, Joan Olivella, ha participat, aquest dissabte al migdia, en una visita pública a l'estadi, presidida per l'alcalde de la localitat, Ramon Ferré, juntament amb el comissionat dels Jocs i tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Tarragona, Javier Villamayor; la regidora d'Esports de Calafell, Maite González, i la diputada de la Diputació Imma Costa. Durant l'acte, s'ha destapat una placa commemorativa en honor a Juan Ríos, qui va ser fundador i president de l'escola de futbol base de Calafell. L'homenatge ha inclòs un parlament de la seva vídua.

La Diputació de Tarragona ha col·laborat en la millora dels equipaments esportius dels 14 municipis que són seu dels Jocs Mediterranis, millorant i adequant les seves instal·lacions a les diferents disciplines esportives que acolliran. Altafulla, Calafell, Cambrils, Constantí, el Morell, la Pobla de Mafumet, Reus, Salou, la Selva del Camp, Tarragona, Torredembarra, Valls, Vila-seca i el Vendrell gaudiran d'unes excel·lents instal·lacions per als esportistes professionals que participaran en els Jocs. Uns equipaments millorats de què ja pot gaudir la ciutadania i que ajudaran a fomentar l'esport, el lleure i la salut.

Galeria d'imatges