Llorenç del Penedès inaugura la nova Casa de la Vila

La Diputació de Tarragona ha col·laborat en el finançament de les obres que s'hi han fet, amb prop de 500.000 euros del Pla d'Acció Municipal

15/09/2018
Infraestructures
Sant Llorenç del Penedès
Comunicació
Descoberta de la placa commemorativa

Llorenç del Penedès ha inaugurat oficialment el nou Ajuntament, situat a la Rambla Marinada. El president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, ha participat a l'acte, que ha estat presidit pel president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, acompanyat per l'alcalde del municipi, Jordi Marlès. Els diputats de la Corporació Quim Nin, Martí Carnicer i Carles Ribé i altres autoritats del territori també hi han assistit.

Un cop descoberta la placa commemorativa, les autoritats han fet un recorregut per les noves instal·lacions. El nou Ajuntament de Llorenç del Penedès és un edifici de tres plantes i 1.500 m2 de superfície. La planta baixa acull els serveis administratius i els despatxos, així com el Punt d’Informació Juvenil i la biblioteca municipal. A la primera planta es troba l’arxiu, la sala de plens i diversos despatxos. I la segona planta disposa de grans sales polivalents.

La Diputació de Tarragona ha col·laborat en la construcció d'aquest equipament a Llorenç del Penedès, a través del Pla d'Acció Municipal amb una aportació de 500.000 euros. El nou ajuntament, que ja fa alguns mesos que ja està en funcionament, ha permès millorar l'atenció i els serveis a la ciutadania i a les entitats d'aquest municipi del Baix Penedès.

Etiqueta:
Inauguracions