L'operador turístic danès Sydens Feriehuse visita les Terres de l'Ebre

El Patronat de Turisme de la Diputació a les Terres de l’Ebre ha organitzat el programa de visites arreu de les comarques ebrenques.

27/11/2012
L'operador turístic danès Sydens Feriehuse visita les Terres de l'Ebre

Representants de l’operador turístic danès Sydens Feriehuse han visitat recentment les Terres de l’Ebre per descobrir les potencialitats del territori en relació al Turisme Rural. El Patronat de Turisme de la Diputació a les Terres de l’Ebre ha organitzat el programa de visites que han gaudit els agents turístics, que han arribat a les comarques ebrenques de la mà de l’Agència Catalana de Turisme.

Sydens Feriehuse, amb seu a Copenhaguen, es va crear l’any 2005 i està especialitzat en el turisme rural exclusivament a Catalunya. Els seus clients no són només danesos; de fet, aquest mercat representa vora un 15% dels seus clients, que també són d’altres mercats europeus com França, Regne Unit, Holanda o mercats internacionals com Estats Units. Els seus clients són famílies amb un poder adquisitiu mig alt i alt, interessats a descobrir les tradicions i la cultura catalana i que cerquen l’autenticitat i exclusivitat de les activitats.

Actualment Sydens Feriehuse ofereix als seus clients (prop de 15.000 visitants anualment) prop de 200 allotjaments rurals arreu de Catalunya. Els agents d’aquest operador van conèixer les poblacions d’Arnes, Horta de Sant Joan, Gandesa o Miravet; un taller d’elaboració d’espelmes amb cera d’abella, la Via Verda, el Centre Picasso, els vins amb DO de la Terra Alta, el pas de barca de Miravet o el barri dels canterers.

El viatge de familiarització ha estat organitzat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona a les Terres de l’Ebre, comptant amb la col·laboració d’Artesania en cera d’abella Teresa Pallarès, el Centre Picasso, Montsport, el Consell Regulador de la Denominació d’Origen Terra Alta i el Celler Cooperatiu de Gandesa, l’Ajuntament de Miravet i el canterer Josep Papaseit.

Galeria d'imatges