Un alumne de l'EADT crea una pintura mural al jaciment arqueològic dels Jardins Vapor

09/01/2013

Marc Vallverdú, alumne de Pintura de l’Escola d’Art i Disseny de la Diputació a Tarragona, ha realitzat un mural al conjunt històric dels Jardins Vapor, al centre de Tarragona, on es troba un jaciment arqueològic romà, d'època alt imperial. El jaciment el formen un exedra i una font.

A la pintura mural, Vallverdú ha representat aquesta font monumental de format circular, partint d'un disseny de l'arquitecte i arqueòleg Ferran Gris. El mural també representa el Port de Tarragona en època romana, contextualitzant l'espai dins de la façana marítima de Tarraco, la principal via d'entrada a la ciutat.

L’artista ha treballat a partir d'un encàrrec del departament de Patrimoni Històric de l’Ajuntament de Tarragona per dissenyar i executar una pintura mural al jaciment arqueològic dels Jardins Vapor.

Galeria d'imatges