La TAP es prepara pel XXV Concurs de Castells

La Tàrraco Arena Plaça de la Diputació de Tarragona es prepara per acollir els propers dies 4 i 5 d'octubre la XXV edició del Concurs de Castells.

En aquesta edició participaran 41 colles: 11 colles que van participar el diumenge 28 de setembre a Torredembarra, 18 colles el dissabte 4 d'octubre i 12 el diumenge 5 d'octubre.

El Concurs de Castells, l'espectacle casteller més gran del món, està declarat patrimoni cultural i immaterial de la Humanitat per la UNESCO, i compta amb el suport de la Diputació de Tarragona. El president de la institució supramunicipal, Josep Poblet, assistirà al concurs de castells el dissabte 4 i el diumenge 5. El president de la Generalitat, Artur Mas, té previst assistir el diumenge dia 5.

Podeu ampliar la informació del XXV Concurs de Castells en l'enllaç relacionat.

Día y hora:
De Sábado, 4 Octubre, 2014 - 14:30 hasta Domingo, 5 Octubre, 2014 - 08:00
Dirección:
TAP (Tarraco Arena Plaça)
C. Mallorca, 18
43001  Tarragona