La Fira del Vent del Pla de Santa Maria celebra una nova edició

La presidenta de la Diputació de Tarragona ha inaugurat el certamen, amb nombrosos actes programats

17/10/2019
Promoció Econòmica
El Pla de Santa Maria
Comunicació
Una de les demostracions al recinte firal, ubicat a l'antiga fàbrica tèxtil

La Fira del Vent del Pla de Santa Maria ha celebrat, aquest cap de setmana, una nova edició d'aquesta mostra multisectorial, que ha destacat per activitats com la fira dels esports de l'aire, el modelisme naval, la mostra de camions 'tunejats' o les activitats per a infants. La presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, ha obert oficialment el certamen aquest migdia al recinte firal de la Fàbrica, acompanyada de l'alcalde, Mateu Montserrat; del president de la fira, Rafel Fortuny, i d'altres representants institucionals i d'entitats del municipi.

La presidenta de la Diputació ha destacat que la Fira del Vent és un referent de dinamisme a l'Alt Camp, al Camp de Tarragona i molt més enllà, i s'ha mostrat agraïda d'haver estat convidada a participar en aquest destacat esdeveniment del Pla. Després de l'obertura oficial, Llauradó ha fet un recorregut pels diferents estands i activitats de la fira, que anualment compta amb el suport de la Diputació de Tarragona.

El Pla de Santa Maria ja celebrava una fira al segle XIX, reactivada als anys 90 del segle XX. Més tard, el 2008, el certamen es va reformular i rebatejar com a Fira del Vent. S’hi va incorporar la fira dels esports de l’aire amb un nou espai al camp de vol municipal, que funciona en paral·lel a les activitats que tenen lloc al recinte firal. Aquest s’ubica actualment en diverses naus de l’antiga fàbrica tèxtil, rehabilitades en els darrers anys.

Etiqueta:
Fires