La Diputació de Tarragona, a través de la Unitat de Medi Ambient, Salut Pública, Enginyeria Municipal i Territori, organitza els propers dies 12 i 19 de novembre el Curs de formació d'instal·lacions de xarxes de calor alimentades amb biomassa forestal. Les sessions seran on-line i gratuïtes. Cal realitzar la inscripció a través del següent formulari: https://bit.ly/2HNvHfV o enviant un correu a info@clusterbioenergia.cat.

El curs va adreçat a personal de manteniment dels ajuntaments que treballen o treballaran amb instal·lacions que produeixen calor per calefacció i ACS en edificis i equipaments municipals, utilitzant biomassa forestal com a combustible. També s'inclouen responsables polítics, empreses de manteniment municipals, enginyeries que treballen en biocombustibles o docents vinculats a les energies renovables (biomassa).

Trobareu tota la informació sobre el curs al pdf adjunt

Día y hora:
De Jueves, 12 Noviembre, 2020 - 09:00 hasta Jueves, 19 Noviembre, 2020 - 15:00