Josep Poblet assisteix a l'acte de lliurament de les actes dels plens en suport a la consulta del 9 de novembre

El president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, assistirà a l'acte de lliurament de les actes municipals al president de la Generalitat, Artur Mas, conjuntament amb els altres presidents de les diputacions catalanes i els 911 ajuntaments que han aprovat en els seus plens el suport a la consulta del 9 de novembre. L'acte, ha estat organitzat per l'Associació de Municipis per la Independència (AMI) i l'Associació Catalana de Municipis (ACM), i tindrà lloc a Barcelona.

Els alcaldes han estat citats, a les 11h, a l'Ajuntament de Barcelona, on l'alcalde, Xavier Trias, els dirigirà unes paralules. A continuació, creuaran la Plaça Sant Jaume i arribaran al Palau de la Generalitat.

Obriran la comitiva, l'alcalde de Barcelona, el president de l'ACM, Miquel Buch, i el de l'AMI, Josep Maria Vila d'Abadal; els presidents de les diputacions catalanes, i els membres dels Comitès Executius de l'ACM i de l'AMI. Es farà el lliurament de les actes dels plens i a les 12h seran rebuts pel president de la Generalitat, Artur Mas.

Día y hora:
Sábado, 4 Octubre, 2014 - 09:00