Església parroquial de Santa Magdalena

Comarca: Terra Alta

Municipi: Arnes

Adreça: Plaça de la vila

L'església parroquial d'estil barroc va ser edificada sobre les runes d'una església gòtica al 1693. Presenta tres naus i té capelles laterals i un campanar de torre. L'absis de l'església anterior es pot veure des del carrer Sant Antoni.

Tipus monument: Religiós. Església.

Estil: Renaixement. Barroc.

Datació: 1698

Localització: Nucli urbà

L'edifici d'estil barroc està realitzat amb carreus i maçoneria. Presenta tres naus i creuer, i una coberta de teula. L'absis es mostra pla. Totes les voltes van ser fetes després de la guerra civil de 1936. El temple va ser bastit sobre una primitiva església gòtica, les restes de la qual encara es poden observar dins d'un pati que hi ha entre l'església i l'habitatge del capellà. Hi ha dues portes gairebé iguals amb arc rodó emmarcat per mitges pilastres estriades, arquitrau i fornícula superior.. L'ornamentació vegetal és molt abundant. La porta frontal està actualment cegada. El campanar, situat a un costat, és de cos quadrat amb culminació octogonal.

L'any 1940  va ser restaurada.

Tipus: BCIL

Disposició: Llei 9/1993 de 30 de setembre del Patrimoni Cultural Català.

Titularitat: altres

Ús i funció actual: Culte. Església.

Adreça: Plaça de la vila

Telèfon: 977 435 134 Ajuntament