Casa a l'avinguda de l'Assumpció de Nostra Senyora, 7

Comarca: Baix Penedès

Municipi: Bellvei

Adreça: Avda. de l'Assumpció de Nostra Senyora, 7

Edifici que ocupa el xamfrà de l'avinguda de l'Assumpció de Nostra Senyora i el carrer de Sant Magí. De la seva estructura destaca el cos aixecat en forma de torre que ocupa el xamfrà.

Tipus monument: Residencial. Habitatge.

Estil: Eclecticisme.

Datació: Finals del segle XIX, inicis del segle XX.

Localització: Nucli urbà de Bellvei.

Edifici d'una sola planta amb un segon pis que ocupa únicament la cantonada, en forma de torre cantonera. La porta d'accés al pis principal de la planta baixa és rectangular, i està flanquejada per dues finestres rectangulars amb reixat a la dreta i una a l’esquerra, sota la torre. A sobre hi ha una cornisa i balustrada. La torre té dos pisos, quedant la planta baixa separada del pis superior, on hi ha una finestra rectangular, per tres cornises. Com a remat hi ha una barana amb motius gòtics sostinguda per unes cartel·les. Totes les obertures presenten decoració d’un carreuat a base d’una capa d’enlluït rosa, que es combina amb una imitació, més fosca, d’una obra vista de maó.

Titularitat: privada

Estat de conservació: Bo.

Accés: Fàcil.

Ús i funció actual: Habitatge.

Adreça: Avda. de l'Assumpció de Nostra Senyora, 7

Telèfon: 977 168 185 Ajuntament.

Fax: 977 168 115 Ajuntament.

Lloc web: http://www.bellveidelpenedes.com/

Adreça electrònica: registre@bellvei.altanet.org