Església de la Mare de Déu de l'Assumpció

Comarca: Baix Ebre

Municipi: Deltebre

Adreça: Carrer Major, 19

Es tracta d'una senzilla església bastida als anys 40 del segle XX, de planta basilical amb dos capelles laterals. Destaca l'absis decorat amb pintures del Sant Sopar.

Tipus monument: Religiós. Església.

Datació: Segle XX

Localització: A Jesús i Maria.

L'església a Jesús i Maria presenta planta basilical amb dos capelles laterals. La capçalera té un absis semicircular entre mig de dos capelles de secció quadrada. L'absis es va començar  a decorar en la part inferior per Lacosta amb unes figures neo-romàniques representant el Sant Sopar. La part superior,  Carles Arola la decora seguint l'estil. Està representada l'Assumpció de la Mare de Déu, envoltada d'àngels i la silueta de l'església. La coberta és a dues aigües amb campanar annexat al mur, també de secció quadrada. Una plaqueta a la façana i al campanar-rellotge ens assenyala que la construcció de l'església data dels anys 40 del segle XX.

Titularitat: altres

Ús i funció actual: Culte. Església.

Adreça: Carrer Major, 19

Telèfon: 977 489 309 Ajuntament