Plafons ceràmics del Via Crucis

Comarca: Priorat

Municipi: Gratallops

Adreça: C/ Consolació

Conjunt de nou rajoles quadrades de ceràmica pintada amb una sanefa al voltant dins d'una petita fornícula buidada a la paret.

Tipus monument: Religiós. Calvari

Estil: Obra popular

Datació: Segle XVIII

Localització: Nucli urbà

Localitzades a la casa número 1 del carrer de la Consolació, dins d'una petita fornícula buidada a la paret, s'observen nou rajoles quadrades de ceràmica pintada amb una sanefa al voltant. Tot el conjunt té una mida aproximada de 53x53cms.

Sobre un petit turó trobem la capella popularment coneguda com la del Calvari que devia ser l'última estació del Calvari. Es pensa, que la resta d'estacions actualment desaparegudes deurien estar situades al carrer de la Consolació, així com al llarg del camí que anava fins a la Vilella Baixa i el ramal que arribava a aquesta capelleta.

Titularitat: publica

Ús i funció actual: Religiós. Tradicional