Església de Sant Bartomeu de Masarbonès

Comarca: Baix Penedès

Municipi: Masllorenç

Adreça: Nucli de Masarbonès

L'església de Sant Bartomeu presenta una sola nau, coberta per una volta de llunetes i amb absis poligonal. A la façana principal cal destacar la porta d'entrada adovellada d'arc escarser i el campanar d'espadanya amb tres ulls.

Tipus monument: Religiós. Església.

Estil: Obra popular.

Datació: Segle XVIII.

Localització: Al nucli depenent de Masarbonès, situat al sud-est de Masllorenç.

Església d'una nau adossada per un costat de la façana a un habitatge de la plaça. La façana, que s'obre als peus de l'edifici, té centrada la porta d'accés, d'arc escarser i dovelles de pedra. A la part superior s'obre una petita finestra vertical. El conjunt està rematat per una espadanya amb tres obertures d'arc de mig punt, dues que contenen les campanes i una tercera, més petita, de funció decorativa. La construcció és de maçoneria amb carreus de reforç a les cantonades.

L'església de Masarbonès està dedicada a Sant Bartomeu i es troba documentada des del segle XVIII, concretament des del 1787.

Titularitat: altres

Estat de conservació: Mitjà.

Accés: Fàcil.

Ús i funció actual: Culte. Església.

Adreça: Nucli de Masarbonès

Telèfon: 977 628 515 Ajuntament