Església Parroquial de la Immaculada

Comarca: Ribera d'Ebre

Municipi: Miravet

Adreça: Passeig de l'Església, 2

Aquesta església és una construcció del segle XX, situada al centre del nucli urbà de Miravet. La seva estètica segueix les tendències del moment, però al seu interior s'hi va col·locar la imatge de la Mare de Déu de la Gràcia de l'església vella.

Tipus monument: Edifici de culte. Església

Estil: Darreres tendències

Datació: Segle XX

Localització: Se situa al centre del nucli urbà, al passeig de l'Església

Edifici d'una única nau amb absis semicircular no marcat a la planta, amb sostre pla a l'interior i a doble vessant a l'exterior. Al costat de l'absis hi ha la sagristia i als peus de l'església el cor, situat per damunt del vestíbul d'accés. La il·luminació es fa a través de grans finestrals rectangulars,  decorats amb vitralls de color, que ocupen la totalitat de l'altura del lateral de llevant, altres més petits també amb vitralls de color de l'absis i tres més de la façana principal. L'accés principal es fa a través d'una porta amb coronament triangular, damunt de la qual hi ha les tres obertures citades anteriorment, protegides per unes estructures en forma de lamel·les. Entre el portal i les finestres es pot observar la inscripció: "AVE MARIA GRATIA PLENA". A l'extrem nord-est se situa el campanar, de planta circular, amb obertures estretes i allargades. Per accedir a la part superior es fa mitjançant unes escales de cargol.

Es construeix després de la guerra civil i es consagrada a la Verge Immaculada al voltant de 1969. La imatge de la Mare de Déu de la Gràcia de l'església vella es conserva aquí.

Titularitat: privada

Condicions de visita: Concertada