Església de Sant Miquel de Can Ferrer

Comarca: Baix Penedès

Municipi: Montmell, El

Adreça: Can Ferrer

L'església de Sant Miquel de Can Ferrer de la Cogullada és una petita capella, de construcció recent, situada en aquest nucli depenent del Montmell.

Tipus monument: Religiós. Església.

Estil: Obra popular

Datació: 1945

Localització: Dins del nucli de Can Ferrer de la Cogullada

Església d'una sola nau central i una altra de lateral on hi ha la portalada d'entrada i d'altres dependències, com la sagristia. A l'interior podem veure, a l'extrem oposat a l'absis, el cor sobre el qual hi ha una rosassa, així com una sèrie de finestres amb arc de mig punt. Davant la porta d'entrada trobem una pica baptismal amb la següent inscripció: "Record de Can Ferrer, 1 de març de 1942". A l'exterior es pot observar que les dues naus de l'església tenen alçades diferents i una espadanya amb la campana. Conserva una imatge de la Mare de Déu de la Providència, del tipus de vestir, pel que només són originals, de fusta, el cap i els braços de la verge i el cap, braços i peus del nen.

Titularitat: privada

Ús i funció actual: Culte. Església.

Adreça: Can Ferrer

Telèfon: 977 688 429 Ajuntament