Centre Cívic La Roca Foradada

Comarca: Tarragonès

Municipi: Roda de Barà

Adreça: Punta de la Guineu, Roc de Sant Gaietà

Centre cívic situat en l'antic club nàutic de la urbanització del Roc de Sant Gaietà. Arran de la seva degradació, va ser adquirit per l'Ajuntament, qui el va transformar en l'actual equipament ciutadà.

L'edifici és l'antiga seu del club nàutic del Roc de Sant Gaietà, construït als anys 70 del segle passat, i que va deixar de funcionar com a tal en els anys 80. Va ser llavors adquirit per l'Ajuntament, qui l'ha transformat en l'actual centre cívic.

La construcció, amb un aire historicista, es troba davant del mar, i consta de planta soterrània, planta baixa i pis. L'espai principal és erl de la planta baixa, on hi trobem la sala senyorial caracteritzada per les columnes de fusta.

El vestíbul serveix per fer reunions i exposicions temporals. La planta segona té una terrassa i és la que acull el museu permanent d'obres dalinianes.

Serveis que conté:

Té un soterrani per a diverosos seveis auxiliars. La planta baixa, estança principal, consta d'una senyorial sala, quadrada i amb columnes de fusta. Al voltant de la sala, dependències complemantàries. Al fons una nova sala, circular, per a conferències o actes similars. En el primer pis hi ha unes galeries laterals.  Acull el Museu de l'Escriptor.

Activitats:

Exposicions, exposicions col·lectives i itinerants.

Recursos disponibles:

Sales d'exposicions, conferències. Museu de l'Escriptor.

Horari:

Horari d'estiu

De dilluns a divendres de 9 a 14h.

Dissabtes de 10 a 14h i de 16:30 a 19:30h.

Diumenges de 10 a 14h.

Titularitat: publica