Sala d'Exposicions Lluís d'Icart

Tipus de recurs: Museus, sales d'exposició i centres d'interpretació

Comarca: Tarragonès

Municipi: Torredembarra

Adreça: Camí de l'Era s/n.

La Sala d'Exposicions Lluís d'Icart de l'Ajuntament de Torredembarra està ubicada al Castell dels Icart, únic Castell renaixentista de nova planta qui hi ha a Catalunya i que des de l'any 2000 és la seu de l'Ajuntament de Torredembarra. En aquest privilegiat entorn podem gaudir d'exposicions de pintura, escultura, fotografia i altres de diferents àmbits. També es realitzen projeccions i conferències.

Antecedents:

Després de la seva rehabilitació l’any 2011, es va obrir la Sala d’Exposicions Lluís d’Icart. Ubicada en el Castell dels Icart, únic Castell renaixentista de nova planta qui hi ha a Catalunya i que des de l’any 2000 és la seu de l’Ajuntament de Torredembarra.

Tipus de fons: Pintura, escultura, fotografia i altres

Col·lecció:

En el privilegiat entorn del Castell dels Icart podem gaudir d’exposicions de pintura, escultura, fotografia i altres de diferents àmbits. També es realitzen projeccions i conferències.

Publicacions: No

Drets d'entrada: gratis

Accessibilitat a discapacitats: Si

Horari especial:

Titularitat: publica

Adreça: Camí de l'Era s/n.

Lloc web: www.torredembarra.cat

Adreça electrònica: cultura@torredembarra.cat