Església de Sant Vicenç de Calders

Comarca: Baix Penedès

Municipi: Vendrell, El

Adreça: Plaça de l'Església, 1

L'antiga església parroquial de Sant Vicenç de Calders data del segle XI, tot i que l'actual edifici és una reconstrucció de 1784, caracteritzada per una façana de línies ondulants d'estil barroc, presidida per una imatge de Sant Vicenç.

Tipus monument: Religiós. Església.

Estil: Barroc.

Datació: 1790

Localització: Poble depenent de Sant Vicenç de Calders.

L’església parroquial de Sant Vicenç de Calders es caracteritza per una façana de línies ondulants, a l’esquerra de la qual trobem el campanar, de planta quadrada i un pis, on dues arcades de mig punt deixen l’espai per a les campanes. La portalada està definida per un arc escarser adovellat imbuït en una estructura de pilastres i frontó trencat, en el que es troba una fornícula amb la imatge del sant. Per sobre, en posició central, il·lumina l’interior una rosassa. L’estructura interna està definida per una nau de volta de canó amb llunetes i capelles laterals.

Tipus: BCIL

Data disposició: 08/11/2000

Titularitat: privada

Estat de conservació: Bo.

Accés: Fàcil.

Ús i funció actual: Culte. Parròquia.

Adreça: Plaça de l'Església, 1

Telèfon: 977 166 400 Ajuntament.

Fax: 977 661 179 Ajuntament.

Lloc web: http://www.elvendrell.net/

Adreça electrònica: ajuntament@elvendrell.net.