Conservatori de Música de Vila-seca

Tipus de recurs: Recursos formatius

Comarca: Tarragonès

Municipi: Vila-seca

Adreça: Av. de la Generalitat, 27.

El conservatori de Vila-seca és un equipament municipal inaugurat l'any 1998, que és un dels centres culturals i d'ensenyament musical més ben dissenyats i equipats de l'actualitat. A més de les activitats docents hi tenen la seu es següents orquestres: Cambra de Vila-seca, Haendel, Corelli i Lully; els cors Sant Esteve i Vivaldi; el grup de guitarres i les agrupacions Coral Nova Unió, Cor Scherzo i grup Al Nostre Aire. El Patronat Municipal de Música organitza també el Music Festival de Vila-seca i el Curs Internacional de Música.

Escola: Escola de Música i Conservatori Professional de Grau Professional, oficial i d'acord amb la normativa vigent.

Tipus d'escola: Escola de Música i Conservatoeri Professional de Música.

Ensenyaments: Escola de Música: Ensenyament de 5 a 12 anys, a nivell elemental, per afrontar la prova d'accés al conservatori de Grau Professional. Formació en Llenguatge Musical, instrument, cant coral, orquestra i conjunt instrumental. El Conservatori Professional desenvolupa un programa de sis anys d'acord amb la normativa vigent en les diverses especialitats: Clarinet, Contrabaix, Fagot, Flauta, Oboè, Percussió, Trompa, Violí, Viola, Violoncel, Guitarra, Piano, Cant, Instruments de corda polsada del Renaixement i del Barroc.

Activitats: Activitats docents, audicions, festivals de música, Curs Internacional de Música.

Serveis: Biblioteca, sales de reunions, cabines d'estudi, aula de cant, sala d'assaig, sala de concerts.

Accés: Escola de Música: Nens de 5 a 12 anys. Conservatori Professional: Alumnes que hagin superat la prova d'accés.

Horari:

Atenció al públic a la secretaria: De dilluns a divendres de 9 a 13:30h i de 17 a 20 h.

Titularitat: publica

Adreça: Av. de la Generalitat, 27.

Telèfon: 977 39 23 68 / 977 39 24 84

Lloc web: http://www.vila-secamusica.cat/eo/