El president de la Diputació inaugura la 7a Mostra d'Arts i Oficis i la 2a Mostra Intercomarcal de Vins d'Ascó

El president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, es desplaçarà a Ascó el proper dissabte, 17 de maig, per inaugurar la 7a Mostra d'Arts i Oficis d'Ascó i el Tastavins, 2a Mostra Intercomarcal de Vins d'Ascó.

La Mostra d’Arts i Oficis, amb uns 80 expositors, té el reconeixement de la FAOC (Federació d’Artesans d’Ofici de Catalunya), i es pot considerar com a una de les més importants fires de Mestres Artesans a Catalunya, i compta, a més, amb el suport de la Diputació de Tarragona.

En la 2a Mostra Intercomarcal de Vins d'Ascó participaran fins a 31 cellers de 4 denominacions d'origen tarragonines: DO Terra Alta, Priorat, Montsant i Tarragona

Ambues mostres se celebraran els dies 17 i 18 de maig. Podeu consultar els programes de les mostres en els enllaços adjunts.

Dia i hora:
Dissabte, 17 Maig, 2014 - 15:00