Inauguració de l'exposició '10 anys de Tamborinos. Prades s. XX en fotografia' al Palau Bofarull

Exposició '10 anys de Tamborinos. Prades s. XX en fotografia' al Palau Bofarull

El proper divendres, 16 de maig, tindrà lloc l'acte inaugural de l'exposició '10 anys de Tamborinos. Prades s. XX en fotografia', que acollirà el Palau Bofarull de la Diputació de Tarragona fins al 14 de juny. A l'acte assistirà la diputada i alcaldessa de la Morera de Montsant, Núria Crivillé.

La mostra és un recull de les fotografies més representatives dels 10 anys d'exposicions (2003-2013) realitzades per l'Associació Cultural 'Els Tamborinos'.

Aquesta associació cultural va ser creada amb l'objectiu de recuperar les fotografies que formen part de la història més recent del municipi de Prades. Les fotografies recopilades es mostren al públic en difents exposicions de les quals en el seu desè aniversari es fa un recull.

Dia i hora:
Divendres, 16 Maig, 2014 - 17:30