Jornada de participació de l'Agenda Urbana de Catalunya

La sessió de treball tindrà lloc l'1 de juliol

Dilluns, 1 de juliol, se celebrarà al Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili, la sessió de treball número 5 de l'Agenda Urbana de Catalunya. La sessió estarà centrada en la Dimensió Ciutadana i es dividirà en tres blocs temàtics: Recerca i coneixement, Cultura i art i Participació i transparència. Constarà de tres panels de persones expertes (60 minuts); tot seguit hi haurà espai per al debat entre els assistents (90 minuts), d’intercanvi d’opinions i coneixements sobre els temes exposats.

Pots triar participar a tota la sessió, a un bloc o a dos. L'aforament és limitat. T'hi pots inscriure a https://participa.gencat.cat/processes/Agendaurbana/f/2517/meetings/88

Aquesta sessió de treball s'emmarca en l’elaboració de l’Agenda urbana de Catalunya, a través de sis jornades de participació que permeten abordar divuit objectius de l’Agenda de forma especialitzada, però a la vegada integrada en el context urbà. Es tracta de descobrir quins són els reptes, quines les oportunitats, les dificultats i tangències entre objectius, per tal de plantejar una Agenda realista, aterrada i objectiva. En aquest sentit, les conclusions de les jornades s’incorporaran en el document d’objectius de l’Agenda Urbana.

Dia i hora:
Dilluns, 1 Juliol, 2019 - 09:00