L'exposició 'Refugiats, l'odissea cap a Europa', a Deltebre

L'exposició itinerant Refugiats, l'odissea cap a Europa" s'exposa a Deltebre.

Es tracta d'una selecció de fotografies de Sergi Càmara, figura emergent de la fotografia documental a Catalunya, mostra la perillosa i llarga ruta cap a Europa de molts refugiats de procedència diversa, i el camí que han d’emprendre a la recerca d’una nova vida lluny de la guerra. Amb les imatges visualitzem gran part del camí que han recorregut milers de refugiats que fugen amb determinació de la barbàrie i el caos, patint tota mena de riscos. Aquesta exposició itinerant és una iniciativa del Comitè per a l’Acollida de les Persones Refugiades, amb la col·laboració del Palau Robert, per sensibilitzar l’opinió pública catalana sobre el tema dels refugiats, coincidint amb la conjuntura actual en què arriben a Catalunya un contingent de persones refugiades. El Comitè per a l’Acollida de les Persones Refugiades, creat pel Govern de Catalunya per facilitar l’acollida dels refugiats, està format per actors catalans públics i privats que treballen en aquest àmbit.

Dia i hora:
del Diumenge, 1 Juliol, 2018 - 09:30 al Divendres, 31 Agost, 2018 - 09:30